Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2010 17:06 - Рецесия
Автор: valiordanov Категория: Поезия   
Прочетен: 1352 Коментари: 5 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Кой пося семената на злобата
и нахапа щастливите мигове?
Кой наздравица вдигна с отровата
и нададе победните викове?

Добротата кой хвана за гушата?
Алчността кой развя като знаме?
Има още въпроси за слушане,
но за отговор миг не остана.

Нас ни карат да мислим насочено,
моделират ни както си искат.
Сериали, убийства, безпочитност,
смъртоносно душите ни стискат.

И зомбирани сякаш от ужаса
на конвейер послушно се вмъкваме.
Избледнелите спомени - чужди са,
от сегашни упойки - изтръпваме.

Но каква ли ще бъде поантата
на финала на тая процесия?
Все задавам въпросите шантави,
а ми казват, че има рецесия.
 


Тагове:   рецесия,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. galina1 - Знаеш ли,
19.04.2010 20:26
струва ми се, че колкото и различни да са въпросите, отговора е един и същ, формулиран така, че само се променят местата на думите. Затова и спрях да си задавам такива, макар да ми се иска някой да ми отговори. Уви! Въпросите си остават, защото отговорите са некомпетентни.
цитирай
2. valiordanov - струва ми се, че колкото и различни ...
19.04.2010 20:37
galina1 написа:
струва ми се, че колкото и различни да са въпросите, отговора е един и същ, формулиран така, че само се променят местата на думите. Затова и спрях да си задавам такива, макар да ми се иска някой да ми отговори. Уви! Въпросите си остават, защото отговорите са некомпетентни.



В "Пътеводител на галактическия стопаджия" отговорът беше ясен, но въпросът неясен... Кой е в по-добра позиция?....
цитирай
3. razkazvachka - дали по-добрата позиция на песъчинките
19.04.2010 21:54
е в основата на пирамидата, където носят цялата й тежест,
или пък е отгоре и на слънце, където полъхът променя формата на дюните?
или пък - докато е в полет сред бурята,
или - на дъното на океана,
или - когато пречи и мидата обвива я със сълзи докато в бисер я превърне?
май няма отговор въпросът иначе, освен за всеки случай по отделно
и всеки е значим на свойто място
и ценен в своето страдание и в свойто щастие?
цитирай
4. aqualia - Никой няма да ни отговори
19.04.2010 22:23
въпросите са страшни -
отговорите са неудобни,
питащите са неудобни,
отговарящите са неми...
Можем само да чакаме Годо.
цитирай
5. galina1 - }}}
19.04.2010 23:41
Винаги ще има враждуващи страни и винаги ще се задават въпросите „как”, „защо” и „къде”, чийто отговор явно не е толкова прост. Добре би било да се опростят нещата, но когато се вгледаме в тяхната същност навлизаме в една много интересна ситуация. Не на всеки въпрос отговора е този който е, и не всичко е такова каквото изглежда. Нашата цивилизация не знам колко е велика, но ако е такава, то тя би помислила по-напредничаво, а не така примитивно или поне на мен така ми изглежда. Примитива е унищожаване, а напредничавата цивилизация би спомогнала за запазването и уравновесяването й.Уравновесеността е в Имането. В момента има само въпроси без отговор. „Струва ми се, че живота ми става ужасно труден” е познание за същността, но на кой колко и какво му се струва – за това може да се поспори. Ъглите на камбанариите са различни. В общи линии: Защо? – 42. }}} И на въпроса ти "Кой е в по-добра позиция?" - в случая ти не си в добра позиция, ако не знаеш въпроса на вечния отговор. Аз обаче се съмнявам, че в тази книга този въпрос е зададен, както и отговора, независимо, че съм ги писала по мое усмотрение. Лека вечер.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valiordanov
Категория: Изкуство
Прочетен: 1276698
Постинги: 696
Коментари: 2061
Гласове: 19284
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930