Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2010 13:55 - Предизвестие за освобождаване
Автор: valiordanov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3421 Коментари: 12 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Приятели, днес ми връчиха предизвестие за освобождаване от театъра. Имам един месец в който ще се водя към тази институция и после - край. Мъчно ми е, че по такъв начин трябва да се случи това. Унизително ми е и болно, че това което се осмелявах да крещя за бъдещето на нашият театър се случва вече на яве. Съкращенията започват от мен, защото директорът в разговор с драматуржката на театъра е споделил, че аз съм писал писания против него в сайтове. Вярно е, че аз имам лично становище по тези въпроси, но никога не съм писал в сайтове без да сложа собственното си име. Мисля си, че съм длъжен да ви информирам, че може би все по-рядко ще посягам към писането. В момента жизненоважно за мен е да намеря работа. Това е жизненоважно за много от нас и не искам да ви ангажирам със себе си в такъв труден момент за много от нас. Нека с Божията помощ победи истината и дано виновниците за всичко са обезвъзмездени за деянията им... На всеки според заслугите. Ако все пак някой от вас иска да застане до мен и да подаде ръката си, ето ви имейла в театъра на който може да напишете вашата подкрепа и позиция: drama_silistra@abv.bg

Предварително благодаря на онези които ще застанат в този труден момент до мен! 


Тагове:   освобождаване,


Гласувай:
7



1. aqualia - Подкрепям те!
18.03.2010 14:42
Подкрепям те!
цитирай
2. aqualia - Подкрепям те!
18.03.2010 15:03
Ще помисля какво да напиша до театъра.
цитирай
3. vilidimova - Подкрепям те!
18.03.2010 15:57
Подкрепям те и аз!
цитирай
4. mamas - Писах им, Вал.
18.03.2010 18:39
С теб съм, но какво мога да помогна...
цитирай
5. rosmistral - Не ти ли е обидно
18.03.2010 22:06
Познаваме се. Едва ли си спомняш за мен. Искрено ти съчувствам за станалото. Ако това,може да те успокои - не си единствения. Търси реализация в друг театър.Ако не беше превърнал поста си в трибуна за подсрепа,щях да пиша в театъра. Но сега - не. Не можеш сам да организираш петиция в твоя подкрепа. Погледни от страни и прецени. А иначе ти стискам палци по скоро да успееш да стъпиш здраво на земята.
Ако имаш талант - ще успееш.
Човекът,с който си се стимал може да ти подаде ръка и в Бургас. Нали беше на всяко представяне на стихосбирките ти. Сега да покаже,че това,което казваше за теб,действително го е мислил.
цитирай
6. lilims - Тъжно ми е. Толкова много се гордея, ...
19.03.2010 13:07
Тъжно ми е .
Толкова много се гордея , че нашия красив дунавски град има такъв талантлив поет ,който не криеше , а напротив се гордееше с града си.Ти възпя в много стихове Силистра,прекрасните му жители, красивата природа...
Ти възпя и проблемите на обикновенния човек, винаги имаше ясно изразена гражданска позиция.
Теб те познават и обичат не само във виртуалното пространство, ти пропътува България да радваш почитателите си.!
Вдигни глава - ти си Валентин Йорданов- добруджанския ни щурец, а кой е директор на театъра?
Всъщност няма значение , коато и да е - той е г-н НИКОЙ.

цитирай
7. taniom - Заставам зад теб!
20.03.2010 21:28
Ще се моля това да не е окончателното решение на директора ти, и да се намери вариант за оставането ти там...Но ако така или иначе този театър няма бъдеще,и това съкращаение е началото на края, може би някъде другаде имат нужда от теб?
Желая ти най-доброто, което заслужаваш!
цитирай
8. dicova1959 - Podkrepqm te!
22.03.2010 20:54
Za6to vsi4ki dobri i talantlivi hora im se slu4vat lo6i i nezaslujeni ne6ta?! Ti gubi6 mnog,no teatyra v Slisrta bez teb nqma da e sy6tiq i 6te izgubi mnogo pove4e.
цитирай
9. eli5811 - priwet
24.03.2010 10:58
Всички те обичат...Неможе ли нещо да се направи Това май се случва само на обикновенните хора ...на поетите които пишат за народа .Подкрепям те Ако се напише петиция ...няма ли да се оправят нещата
цитирай
10. galina1 - Не падай на колене!
09.04.2010 18:41
Животът понякога ни изпраща трудности, не една или две, за да можем да преценим някои съществени обстоятелства. Аз много се надявам да съумееш да се справиш с предизвикателството и да успееш. Поздрави!
цитирай
11. galina1 - Да допълня само:
09.04.2010 18:47
Уважавам творчеството ти и по някои твои стихове съдя и за твоята личност. Надявам се да бъдеш това което си и те подкрепям, но в този смисъл, че можеш да устоиш на небрежността и човешкото безразличие. "Не се поддавай на душевното настроение на оня, който те обижда, и не тръгвай по пътя, по който той би искал да те поведе". Марк Аврелий
цитирай
12. mimoza92 - Много е трудно за тези които не могат ...
22.04.2010 14:42
Много е трудно за тези които не могат да бъдат ласкатели и подлизурковци,но не позволявай да те сломят.Бъди такъв какъвто си,Вальо истински,вярвам че Бог помага и няма да те изостави.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valiordanov
Категория: Изкуство
Прочетен: 1276491
Постинги: 696
Коментари: 2061
Гласове: 19284
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930