Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2009 19:25 - Управници или ограбници
Автор: valiordanov Категория: Изкуство   
Прочетен: 1680 Коментари: 7 Гласове:
11



 Избирахме си новите управници
с надежда и ранени от предишните
наричани от всички ни ограбници...
Те даже не признаваха Всевишния.

След избора, народът тържествуваше.
Месия сякаш хващаше кормилото.
Темида ще прогледне - ни се струваше.
Зад борда ще изхвърли тя загнилото...

А честността ще бъде герб на флага.
Корупцията няма да е смисъл.
Но кой със сумалийка гладна ляга
и кой наяден, тежка глад го втриса?...

Управниците пак са с БМВ-та.
От избирателя охрана ги предпазва.
С усмивка в микрофоните съветват
и белите си зъби, те показват.

Но мъдър е народът безусловно.
Мълчи и чака новата магия:
Управници ли имаме си родни
или ограбници като ония?



Гласувай:
11



1. krotalka - Не те е напуснала Музата!
04.10.2009 19:29
Пак е кацнала на рамото ти. Стихът е страхотен, макар и роден от гняв!

Поздравления!
цитирай
2. mamas - Едни и същи, Вал!
04.10.2009 19:47
Само представителните фигури се сменят!
цитирай
3. valiordanov - Внимавайте с коментарите. . . . Да не ...
04.10.2009 20:34
Внимавайте с коментарите.... Да не я патите с мен наравно... Вече имам предупреждения!... Хахаха управляващи! Предупреждавам за да не изпати някой който иска да е с тези и онези!

Благодаря Кроталка! Музата за такива стихове ако отлети и аз ще съм благодарен!

Благодаря Слава! Зная, че ме познаваш добре и мислиш като Българка.

цитирай
4. анонимен - do mamas
05.10.2009 00:42
Ти теб ли искаш да сложат ?!!!
Управлението на държавата не ти е блог.бг и налагането ти с насилие в ,, Свободни поети и творци " Kaква българка си и с какво мислене си ,като в чест на приятелката си отхвърли моят лъв ,като проект на свободните поети ? За да угодиш да се наместиш .За слава ! Ти най малко двулично можеш да вземаш мнение с изкривените си представи за свобода , власт и изкуство.
А стихът на Вальо Йорданов наистина е силен и истински , но докато такива ,като теб и кроталка фурнаджийски лопати пиявици се сучат около изкуството за собствена изгода , прогрес няма да има , а само отврат !
Ако иска В.Йорданов може да не ми помества коментарът .Ти надви ,като боркиня и последователка на Захова , да ме прогонят от конкурси и блога ! И след всичко имаш наглост мнения да даваш . . .
цитирай
5. valiordanov - До Лид: Пуснах коментара, з...
05.10.2009 08:22
До Лид:

Пуснах коментара , защото имам принцип - не пускам само анонимни писания, но такива личностни войни ги правете на лични територии... Моля ви не обявявайте война на Америка в Унгария...
цитирай
6. lagrima - Чудесно е!:) само дето не ми се ...
05.10.2009 20:09
Чудесно е!:)
само дето не ми се иска отговора да е този,дето аз си го давам!
цитирай
7. mamas - Скъпа Лидис, благодаря!
06.10.2009 09:32
lidis написа:
Ти теб ли искаш да сложат ?!!!
Управлението на държавата не ти е блог.бг и налагането ти с насилие в ,, Свободни поети и творци " Kaква българка си и с какво мислене си ,като в чест на приятелката си отхвърли моят лъв ,като проект на свободните поети ? За да угодиш да се наместиш .За слава ! Ти най малко двулично можеш да вземаш мнение с изкривените си представи за свобода , власт и изкуство.
А стихът на Вальо Йорданов наистина е силен и истински , но докато такива ,като теб и кроталка фурнаджийски лопати пиявици се сучат около изкуството за собствена изгода , прогрес няма да има , а само отврат !
Ако иска В.Йорданов може да не ми помества коментарът .Ти надви ,като боркиня и последователка на Захова , да ме прогонят от конкурси и блога ! И след всичко имаш наглост мнения да даваш . . .


Оказваш ми огромна чест с предположението, че имам такова голямо влияние в блог.бг и съществена роля при избора на материалите за книгата "Поезията - моят живот".
Де да беше наистина така!
Заслепена от обида, не четеш внимателно. Ако го правеше, щеше да осъзнаеш, че никога не съм ти била враг. Както и останалите, които нападаш само защото са включени в книгата.
Кога ще спреш да намесваш в личната си война с една личност нищо неподозиращи хора? Тази война не ме засяга. Факта, че съм се оказала на едно и също място по едно и също време с човек, когото мразиш, не ме прави твой враг.
Не бих отговаряла на този твой коментар, ако не беше в блога на човек, когото безкрайно много уважавам. Да, гордея се с факта, че Валентин Йорданов е мой ПРИЯТЕЛ! НЕ САМО ВИРТУАЛЕН! Познаваме се лично, на много места сме били заедно, споделяли сме вълнения, свързани не само с поезията, но и изобщо с живота. Болно ми е, че с коментара си в неговия блог го намесваш в нещо мръсно. Не ти прави чест, ако го смяташ за приятел. А може би не знаеш, че в книгата има и негови стихове? И на много от тези, които продължават да те подкрепят въпреки обидите?
Предлагам ти съвсем добронамерено да изтриеш коментара си - не заради мен, заради Валентин. Ако го направиш, и аз ще изтрия моя, за да не остане мръсна следа в блога на Вальо.

Хубав ден, Лидис, и нека Бог бъде с теб по пътя към истината!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valiordanov
Категория: Изкуство
Прочетен: 1277662
Постинги: 696
Коментари: 2061
Гласове: 19284
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930