Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2008 22:14 - АБИТУРИЕНТ 2008
Автор: valiordanov Категория: Изкуство   
Прочетен: 1047 Коментари: 3 Гласове:
0



Фейлетон


Ето! Дойде и този ден…. По-точно наближи.Толкова го чаках, а сега нещо ме дави… То никак не било лесно да си над другите или поне равен на тях. Брей, че проблем ми се отваря, но ще трябва да се справя. Поразпитвам тук-там, правя някаква имитация дори , но няма да се оставя в дъното, точно тогава когато се говори , че влизаме в океана – живот. Трябва да съм на гребена на вълната като сърфист който пори вятъра и неподвижната му фигура е символ на успех и покорител…. Да! Питам съучениците си какъв е деня в тяхната представа и как ще го реализират, защото и техните родители не са притежатели на крупни индустриални предприятия, за да спазват плувналите в медийното пространство модни тенденции.

Ако съдя , по някои разкази на две от най-заможните кипри в класа ни, никак няма да ми е леко. Аз обаче мисля да превърна невероятното във вероятно.

Едната например се е издула като силиконов… да де, че фолк певицата Сиана щяла да пее в хола,докато разциврените (за какво ли) гости, щели да набиват от шведската маса вкусотии….

Другата пък щяла, да пристигне на бала с рокля с не знам колко си диаманта, не в прост автомобил, а в носилка носена от четирима яки мъжаги…

Двете се носят като лекокрили птици из училище , а след тях има цяла върволица от зяпнали с ей такива уста кибици, които искат да бъдат техни кавалери или просто да са в компанията им на вечерта.

Аз разбира се, стоя сам на една счупена пейка и прехвърлям парите от борсата, които майка ми получава и заплатата на баща ми която е под средно социална за страната (ако съдя от пресата).

Но и при такива като мен понякога идват ако не ангели, то ангелски мисли…

Реших се. Ще пусна слуха. Макар и да почнах да се съмнявам , че е само слух…. Всичко е истина…. Само сумата няма да казвам, че някой ще получи удар… Тя – сумата е доста миниатюрна, нали споменах доходите?....

Разказах на всички: На моят бал ще пее Ивана. Макар , че доста се вълнува не ми отказа. Ще бъда облечен с панталон от престижна американска фирма, изработен по поръчка, обувки от Италия и риза от  Сейшелските острови…

Ей бая се изпотих с тия острови , щото не знаех дали са нещо за впечатление…

И случи се чудото. Всички зяпачи ме наобиколиха и аз станах център на внимание. Питаха с какво ще ида на бала. Без колебание казах, че ще ида с един мотор който отдавна не се среща по улиците съпроводен от полицейски автомобил….

Впечатлих ги.

Всъщност нищо не излъгах. Ивана се казва моята баба, тя като си прасне една ракийка знам, че ще запее , макар и жална песен за дядо който не може да ме види….Дрехите са наистина същите , купих ги от един магазин втора употреба , а информацията имам от продавача. А мотора е едно старо „Балканче” , което ако запали непременно ще привлече вниманието на полицията…

Ха! Та това да си номер едно, никак не било трудно….важното е обаче да не се лъже…

Еми, да вървя… То и без това баба вече е глътнала дозата си и сигурно пее…



Тагове:   абитуриент,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. evchet0 - Страхотен постинг - развесели м...
24.05.2008 08:57
Страхотен постинг - развесели ме!!! то като гледам днес каква показност и какво надуване и надпреварване става по баловете - свят да ти си завие - и като си помислиш за какво е нужно всичко това ? както казали хората " О времена , о нрави - но всяко нещо с времето си -нещата се променят - мода - какво да се прави ...
цитирай
2. slavuncho - О, времена! О, нрави!
24.05.2008 10:13
Честит празник! :)
цитирай
3. mathilda - браво :))
25.05.2008 16:08
разказал си им играта :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valiordanov
Категория: Изкуство
Прочетен: 1276604
Постинги: 696
Коментари: 2061
Гласове: 19284
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930