Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2008 22:18 - Баба Мара - До Арабско и назад...
Автор: valiordanov Категория: Изкуство   
Прочетен: 1789 Коментари: 7 Гласове:
0



Един арабски шейх изпуснал пара,
поканил той на гости баба Мара.
Нали е луда, шантава глава,
веднага тя навирила пола...
И вместо да си копа свойта нива
(в което знаем достичка я бива),
сменила своя роден чернозем
с пустиня на арабския ерген.
Но жегата така я уморила,
че тя се скрила под една камила.
Пуфтяла, бърсала чело
все с мисълта за своето село…
Нали била родолюбива баба,
тъгувала за млякото и хляба…
Но бързо се съвзела от това,
изпсувала по шейхската страна,
със дарове платила си билета
и се качила бързо в самолета…
Не искала подарък - сто камили,
овчиците и били много мили,
и зажадняла била за ракийка,
и за скандал със своята комшийка…
И още много И-та след това
въртяли се из нейната глава.
Щом кацнала, видяла планините
и рукнали от радостта сълзите.
Не искала палати и дворци,
тя била пак при своите творци.
Е, баба Маро, ха добре дошла
в свойта родна мъничка страна.
Към нови подвизи се отправи,
ще ги четеме, само ги пиши…


Тагове:   Мара,   назад,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. esen - Благодаря ти за настроението,
16.03.2008 23:27
което ми даряват последните ти стихове!
За мен е удоволствие да те чета!:)))
цитирай
2. valiordanov - Отговора на баба Мара
17.03.2008 05:49

Сига ша ти разпраям как са случи.
Тооо ногу ма йе срам, ма кво да прая?!
Дорде сми живи на акъль са учим,
да мойм да изпрустейм най-накрая.
Яс винаги съм бИла доста слабъ,
ма напуследък лепнаф килуграми...
У наши селу няма жиф арабин,
ут де са взе, пруклетника му гадин?!
Га мъ виде, са сурна ут дуваря.
Изглежда ма йе зяпъл, дукат копъм...
Кът взе: Селям алейкум да пуфтаря,
напрау мислех с нещу да гу лопна.
Пу жисиема цяль ден мъ турмози,
а нощям ми путчуква пу врататъ.
Испрати милийон нам колку рози,
щот мож’ да мъ й пумислил за умряла.
Закупил ми напрау самулетя,
да н’ мъ пристискат разни... изутзади.
У Кайру ми пустилаха пътеки.
То сигур да н’ са плезна и да паднъ.
Натика мъ ф прикрасна лимузина...
А яс ривах за нашиту магари.
Наляву, ф дясну гледъм - фсе пустиня,
а беши убищал да имът палми.
Заведи ма у замък. Чи кът писнах!
Ривъ и искам плевнятъ у селу.
За осем деня ептен му бактисах,
и речи: Нье! Не си дустатъчну дибелъ!
Придложи ми камилити. Утказах.
Яс искам да съм българчи свубодну!
И чак у наши селу къту кацнаф,
заклеф са никъди въпще да н’ ода.
Сига си копам с пушкатъ приз раму.
Плева си. Натурявъм. 'Раня пилци.
Така ми й милу ф роднатъ ни слама
идинствену Гуран да изнасилвъм.

pin4e (Павлина ЙОСЕВА) 16-03-2008г. 23:47
цитирай
3. anastasiia - :)))
17.03.2008 10:26
Страхотен си!:)))
Много българско и родно ми звучи!:))
Засипвам те с усмивки!:)))))))))
цитирай
4. evelin - ~ * ~
17.03.2008 12:56
обичам ви и двамата,... ама много ;))) гуш*
цитирай
5. elineli - EL :)))
17.03.2008 18:39
Чудесни! :))))))))))))))
цитирай
6. esen - Невероятни сте
17.03.2008 23:40
и ти и Пинче!!! Благодаря, че ви има!:)))
цитирай
7. dodo73 - Благодаря ви, Вальо и Пинче, за н...
18.03.2008 08:26
Благодаря ви, Вальо и Пинче, за настроението!
СтраОтни сте! :)))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valiordanov
Категория: Изкуство
Прочетен: 1272915
Постинги: 696
Коментари: 2061
Гласове: 19284
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031