Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2007 16:44 - ОПИТ ЗА СТИХ ПО ПЕСЕН
Автор: valiordanov Категория: Изкуство   
Прочетен: 2049 Коментари: 10 Гласове:
0



Опит за стих по песента-Ostrov Nevezeniya

Искам да ви питам
за една сърна,
тя сама се скита
в цялата гора.
Тя сама се скита
в цялата гора,
искам да ви питам
за една сърна...

Хрупа си тревица
и пасе сено,
пие си водица
няма си седло.
Пие си водица
няма си седло
хрупа си тревица
и пасе сено.

Ала във гората
вълк се появил,
дебнел все сърната
много гладен бил.
Дебнещ все сърната
много гладен бил
виещ из гората
вълк се появил.

Де е днес сърната?
Вълците са сто.
Мътна е водата,
няма и сено...
Мътна е водата
няма и сено.
Де е днес сърната?
Вълците са сто...


Тагове:   опит,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. annanik - Не знам, да се смея ли, да плача ли. ...
02.09.2007 02:20
Не знам, да се смея ли, да плача ли.
Вече няколко часа мелодията ми е в главата.
Няма отърване...
Сърни, вълци, туземци, кокосови орехи - тотална бъркотия :)))))
цитирай
2. valiordanov - Радвам се, че ти е харесало. . . Това ...
02.09.2007 19:02
Радвам се , че ти е харесало... Това за мен беше самопровокация...Благодаря ти annanik!!!!
цитирай
3. annanik - А помниш ли филма? Миронов, Нику...
02.09.2007 21:53
А помниш ли филма? Миронов, Никулин? И двамата вече са в един по-добър свят, но какво само оставиха...
Имах уникалната възможност по време на стажа си да се запозная бегло с Миронов и Ширвиндт. Смая ме човечността и скромността на тези велики таланти. Можеха да имат всичко - алкохоли всякакви, изгъзици най-различни. А те се радваха като деца на морето, на тишината, на спокойствието и... на това, че не ги спират за автографи :)))
цитирай
4. valiordanov - Радвам се, че комуникирам с втората ...
02.09.2007 22:25
Радвам се, че комуникирам с втората Щастливка в България...след Алеко Константинов...Благородно ти завиждам за срещата...
цитирай
5. annanik - :))))))))))))))))))))))))))))
02.09.2007 23:02
Къде ме прати в оркестъра?!?!?!
...след Алеко Константинов... :)))))))))
аз съм на светлинни години зад него :))))
е, в реала са по-малко, но пак са цифра :)))

изтеглих си песничката
с надеждата, че като я чуя, ще спре да ми свири в главата, но...
уви, "ТУТ живут несчастные, люди-дикари" :)))
цитирай
6. valiordanov - до annanik
03.09.2007 06:02
Имам предвид , че Алеко е първият на когото са викали Щастливеца...Моля те пусни ми текста в оригинал, а ако можеш и да качиш песничката ще съм ти благодарен защото много хора ме питат коя е тая песен.
цитирай
7. evelin - «Остров невезения»
03.09.2007 13:40
Весь покрытый зеленью абсолютно весь
Остров невезения в океане есть
Остров невезения в океане есть
Весь покрытый зеленью абсолютно весь
Там живут несчастные люди-дикари
На лицо ужасные добрые внутри
На лицо ужасные добрые внутри
Там живут несчастные люди-дикари
Что они не делают не идут дела
Видно в понедельник их мама родила
Видно в понедельник их мама родила
Что они не делают не идут дела
Крокодил не ловится не растет кокос
Плачут богу молятся не жалея слез
Плачут богу молятся не жалея слез
Крокодил не ловится не растет кокос
Вроде не бездельники и могли бы жить
Им бы понедельники взять и отменить
Им бы понедельники взять и отменить
Вроде не бездельники и могли бы жить
Как назло на острове нет календаря
Ребятня и взрослые пропадают зря
Ребятня и взрослые пропадают зря
Как назло на острове нет календаря
Па-па-па-па-по такому случаю ночи до зари
Плачут невезучие люди-дикари
Плачут невезучие люди-дикари
По такому случаю ночи до зари
И рыдают бедные и клянут беду
В день какой неведомо в никаком году
цитирай
8. evelin - Остров Невезения - Музыка Из Фильмов Гайдая mp3
03.09.2007 13:44
http://www.zaycev.net/pages/124/12485.shtml
цитирай
9. valiordanov - Благодаря ти Ани, ти свърши доста за ...
03.09.2007 17:54
Благодаря ти Ани, ти свърши доста за мен...Макар, че ми се искаше да го намеря като клип, за да го кача след стиха, но....И това е достатъчно за тия които искат да я чуят...
цитирай
10. valiordanov - Погледнете в блогрола ми под номер ...
07.09.2007 09:10
Погледнете в блогрола ми под номер 16...Знам, че ще ви хареса ....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valiordanov
Категория: Изкуство
Прочетен: 1276175
Постинги: 696
Коментари: 2061
Гласове: 19284
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930